i hate my mom

View previous topic View next topic Go down

i hate my mom

Post  eintancivil on Thu Jun 02, 2011 11:14 pm

hye sy bru kat cni..
i juz want suma tlong bg pndpt n kaunseling or pndpt korunk jew..
lately i think i hate my mama.. ntah suma yg dia wat myakit kan ati jew... i think i suck in this..
mmg r dia 2 mama.. tp aq nih spa nak jga.. dr dlo kcik2 mmg aq nih slalo kna buang.. dr kcik mama mmg suka tgai aq kat umh sdara2.. kata nya aq suka.. gla pa.. em klo cti sklh pown aq xdok umh.. aq p la dok mna2 umh sdara aq yg aq suka.. sng cita aq ngn mama nih x skepala.. aq admit education aq ngn mama mmg jaoh.. aq rsa mmg dia xphm lgsg psai aq.. kdg2 ada gk aq slh kan jepon ngn british mai serang tnh mlyu yg myebabkan mak aq nih xdapt education yg btoi.. 1lg prngai dia yg aq xska dia nih "makngot" (dlm bhsa yg lbih sng lembap). klo dia wat kja suma lmbt.. aq dh la xleh handle bnda2 yg lmbt nih.. aq jnis yg wat kja cpt.. klo spa kwn ngn aq taw la.. aq klo kat slkh aq la yg no1 siap wat kja sklh.. suma bnda yg mmerlukan msa nih aq wat cpt2.. aq xska wat kja last minit.. em.. kdg2 aq pkiaq jgk aq nih mmg xbau syurga dh r.. jd ank derhaka.. dlo mmg aq leh simpan ja.. wlaupown dia wat xbtoi aq leh lg angguk kpla(tnda setuju) tp skrg?? aq dh brani express suma kmarahan aq.. aq dh xpikiaq lg dia skit ati ka apa.. la nih men mlwan ja.. brader n sister tlong r.. aq xnk la mcm nih.. aq syg mak aq.. tp cmna nk gtaw diaa yg dia xleh cm2 ngn aq.. klo ngan adik aq xpa r.. em byk g nih aq nk kna cita.. tp xkan la nih.. next time r.. daa.. tq..

eintancivil

Posts : 1
Join date : 02/06/2011

View user profile

Back to top Go down

sabar

Post  purple_girl on Sun Jun 12, 2011 7:32 pm

mmm jiwa memberontak la ni yer,,,,akak tau mesti sbb mak adik selalu tggalkan adik dgn sdra mara kan masa budak2 dulu.maybe dia bz mencari rezeki dik......adik kan dah dewasa skrg ni nnt adik dapat fikir apa yg adik buat.akak rasa adik bukannya benci mak adik just terkilan jer dgn dia.adik juga bknnya kejam.dah mmg umur remaja memberontak la dik....think positif k....nnt lama2 ok la cuba kwn ngan mak adik....


purple_girl

Posts : 4
Join date : 12/06/2011

View user profile

Back to top Go down

bantu saya,

Post  sofieanjela on Mon Aug 15, 2011 12:32 pm

assalammualaikum ,

saya berumur 16 tahun .
saya ingin kan pendapat kaunseling tentang perangai mak saya .
saya tak menafikan yang saya merupakan penyebab mak saya melakukan perkara sedemikian .
mak saya sekarang menjalinkan hubungan dgn lelaki lain .
semuanya bermula daripada alam maya .
dulu mak saya tak tahu ape ape ttg IT (facebook dll ) sebab dye hanya mementingkan kerja dan keluarga .
dye merupakan usahawan yg berjaya . tapi sejak dye mula mengaktivkan diri didalam dunia cyber
atas bantuan saya dia telah mula melayan lelaki lain .
bagi saya itu masih normal sehingga saya mendapat tau dye sedang curang dgn lelaki lain
sehingga mereka berjumpe secara senyap tanpa pengetahuan kami dah ayah .

sehingga kan saya merasakan mak saya sudah berubah
baru saya menceritakn perkara ini kepada ayah .
disebabkan perangainyaa berubah jauh sekali saya mncadangkan ayah
untuk brjumpa dgn ustaz.
kata ustaz dia sudah terkena minyak pengasih .
patut lah dia berkelakuan begitu . sekarang dia sedang didalam proses pemulihan tanpa mak saya sendiri mengetahuinya .
saya berharap ianya akan berhasil
saya sedih ayah saya dilakukan sebegini ,
tapi saya rasa peragai nya masih tidak berubah sedikit pun ,
saya sering membaca perbualan antara mak dan lelaki itu , sakit hati bila diingatkan semula. bagai org muda2 bercinta . *jijik
kalau ikotkan saya ingin berterus terangg dengan mak tapi
disebabkan dia ada darah tinggi saya terpaksa menahan hajat saya kerana takut dye terkena stoke .

apakah perkara lain yang boleh saya lakukan ?
BANTU SAYA ! Sad


sofieanjela

Posts : 2
Join date : 15/08/2011

View user profile

Back to top Go down

bantu saya,

Post  sofieanjela on Mon Aug 15, 2011 12:32 pm

assalammualaikum ,

saya berumur 16 tahun .
saya ingin kan pendapat kaunseling tentang perangai mak saya .
saya tak menafikan yang saya merupakan penyebab mak saya melakukan perkara sedemikian .
mak saya sekarang menjalinkan hubungan dgn lelaki lain .
semuanya bermula daripada alam maya .
dulu mak saya tak tahu ape ape ttg IT (facebook dll ) sebab dye hanya mementingkan kerja dan keluarga .
dye merupakan usahawan yg berjaya . tapi sejak dye mula mengaktivkan diri didalam dunia cyber
atas bantuan saya dia telah mula melayan lelaki lain .
bagi saya itu masih normal sehingga saya mendapat tau dye sedang curang dgn lelaki lain
sehingga mereka berjumpe secara senyap tanpa pengetahuan kami dah ayah .

sehingga kan saya merasakan mak saya sudah berubah
baru saya menceritakn perkara ini kepada ayah .
disebabkan perangainyaa berubah jauh sekali saya mncadangkan ayah
untuk brjumpa dgn ustaz.
kata ustaz dia sudah terkena minyak pengasih .
patut lah dia berkelakuan begitu . sekarang dia sedang didalam proses pemulihan tanpa mak saya sendiri mengetahuinya .
saya berharap ianya akan berhasil
saya sedih ayah saya dilakukan sebegini ,
tapi saya rasa peragai nya masih tidak berubah sedikit pun ,
saya sering membaca perbualan antara mak dan lelaki itu , sakit hati bila diingatkan semula. bagai org muda2 bercinta . *jijik
kalau ikotkan saya ingin berterus terangg dengan mak tapi
disebabkan dia ada darah tinggi saya terpaksa menahan hajat saya kerana takut dye terkena stoke .

apakah perkara lain yang boleh saya lakukan ?
BANTU SAYA ! Sad


sofieanjela

Posts : 2
Join date : 15/08/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: i hate my mom

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum